Birgit Gürtler

Writing is my passion.
After my last cover sketches I developed so much joy for this work, which is why I have been practicing in the field of graphic design ever since.
Every book cover is designed with passion and comes at a fair price.
Each cover is sold only once and processed in such a way that it does not appear a second time on the book market.

The premade covers come with a resolution of

300 DPI with a size of 6x9 1800 x 2700 Pixel.

Small changes to the picture are possible.

Meine Passion gilt der Schreiberei.
Nach meinen letzten Cover-Entwürfen habe ich so viel Freude für diese Arbeit entwickelt, weshalb ich mich seitdem auf dem Gebiet Grafik-Design weiterbilde und dies als neues Hobby auch anderen Autoren/innen anbiete.
Jedes Buchcover ist mit Herzblut entworfen und kommt zu einem fairen Preis.
Jedes Cover wird nur einmal verkauft und so bearbeitet, dass es so kein zweites Mal auf dem Buchmarkt auftaucht.

Die Premade-Cover kommen mit einer Auflösung von 300 DPI mit einer Größe von 6x9 1800 x 2700 Pixel.

Änderungen am Bild sind möglich.